Junior konzultant – tým Integrovaného řízení rizik

Oddělení

Business Consulting

Lokalita

Praha

Typ úvazku

Plný úvazek

Mám zájem

Oddělení

Business Consulting

Kolik si vyděláš

od 43 000 Kč

Lokalita

Praha

Typ úvazku

Plný úvazek

Chci do EY

To nejdůležitější v pár větách

Jsme tým generalistů , který se zabývá primárně riskovými tématy napříč celou bankou. Propojujeme znalost bankovních produktů a procesů s řízením rizik a kapitálu. Využíváme také náš přehled o finančním trhu i finančních instrumentech a znalost jejich regulace. Byť je naší prací především pomáhat klientům plnit obezřetnostní regulatorní požadavky, nejedná se o žádnou právničinu. Ačkoliv je naše práce do značné míry analytická, nejsme primárně programátoři a většina z nás ani nemá vysokoškolské diplomy z matematiky či statistiky.

Tvoje role v týmu

„Pracujeme například na výpočtech a optimalizaci kapitálových požadavků a kapitálové přiměřenosti bank, řízení likvidity i dalších finančních rizik, pomáháme zakládat banky a jiné finanční instituce, nastavujeme metodiky identifikace ekonomicky spjatých skupin osob či řídící a kontrolní systémy bank, oceňujeme finanční deriváty a dluhopisy, mapujeme nové regulatorní požadavky a pomáháme bankám je správně a včas zavést, a v poslední době se také hodně zaměřujeme na nově vznikající regulaci zelených financí. Náš tým nabízí super příležitost, jak využít poznatky ze školy a dál se vzdělávat a získávat praktické znalosti a zkušenosti z prostředí velkých nadnárodních finančních skupin.

Už na pozici Junior Konzultanta budeš spolupracovat s řadou tuzemských i mezinárodních klientů a řešit otázky týkající se regulace finančního sektoru a jejího praktického dopadu na finanční instituce. Staneš se součástí týmu mladších i starších specialistů z různých oborů finančního sektoru a od kolegů budeš získávat nové zkušenosti. K ruce dostaneš counselora, který ti bude pomáhat s dalším profesním i osobnostním rozvojem.

Školení v oblasti bankovnictví, finančních rizik, řízení kapitálu, likvidity a kapitálové přiměřenosti nebo oceňování finančních nástrojů jsou samozřejmostí, ale dostaneš i možnost zdokonalit se v obchodní a finanční angličtině a získat mezinárodní certifikace např. Financial Risk Manager, Chartered Financial Analyst (CFA) nebo Sustainability and Climate Risk (SCR). Umožníme ti také podívat se do světa: každoročně vysíláme několik kolegů na zahraniční projekty, samozřejmě přihlížíme k tvým preferencím i k aktuální pandemické situaci.

Hledáme nové kolegy, kteří se chtějí rozvíjet a učit, a kterým to myslí samostatně i v rámci týmové práce. Důležitý je zájem o finanční trhy. Oceníme, pokud jsi absolvoval/a předměty jako například bankovnictví či účetnictví, nebo jsi psal/a diplomovou práci z těchto oblastí. Excel se ti u nás určitě hodí a pokud umíš i SQL, Visual Basic nebo R, budeme rádi – není to však nutností: pokud bude potřeba, rádi tě vše potřebné naučíme.“

- Matěj Michlik, Manažer

Co je pro nás důležité

Víme, že jsi teprve na začátku kariéry a i tomu přizpůsobujeme naše očekávání. Ideálním kandidátem na tuto pozici jsi, pokud:

  • Máš dokončenou vysokou školu ekonomického zaměření v posledních letech nebo budeš mít brzy hotovo.
  • Mluvíš a píšeš dobře anglicky a česky/slovensky.
  • Nebojíš se postupně zapojit do vystupování před klienty.
  • Máš přehled o fungování finančního trhu a zápal pro věc. Chceš se neustále učit nové věci o bankách, řízení jejich rizik, kapitálu, likvidity a dalších procesech, které v nich probíhají.
  • Očekáváme velkou míru samostatnosti při hledání řešení potřeb našich klientů. Hledáme někoho, kdo se dokáže zamyslet nad problémem a navrhnout řešení. Na začátku na tom budeš pracovat s kolegy, ale postupně si budeš přebírat víc a víc zodpovědnosti a tak samostatnost je klíčová.
  • Jsi trpělivý/á, vytrvalý/á a pečlivý/á. Umíš si něco nastudovat a případně i něco málo spočítat.

Jak se ti odměníme

Nástupní mzda 43 000 korun měsíčně a bonus 3x do roka, když ti práce půjde od ruky. Pokud navíc vše půjde, jak má, každý rok u nás porosteš – jak odborností a znalostmi, tak i finančně a v rámci naší interní struktury.
K tomu máme i benefity, které ti zaručeně udělají radost. Tady je pár z nich:

  • 6 týdnů volna ročně
  • možnost práce v hybridním režimu - částečně z kanceláře nebo od klienta, částečně z domova
  • iPhone a laptop k soukromým účelům
  • 27 000 korun ročně v Cafeterii na cestování, jazyky, sport nebo relax
  • online lékařské poradenství Ulékaře.cz
  • flexibilní práce z domova dle domluvy
  • možnost každoročního povýšení a platového růstu
  • příležitost přispět k ochraně klimatu prací na projektech v oblasti udržitelnosti
  • nastartování kariéry u jednoho z nejatraktivnějších zaměstnavatelů světa

Pokud by ses navíc chtěl/a ještě před tím, než naskočíš do oficiálního výběrového procesu neformálně dozvědět o pozici a o týmu více, rádi si s tebou zavoláme nebo se s tebou potkáme na kafe.

S kým budeš v kontaktu?

recruiter

Tereza Koštůrová

+420 704 865 153tereza.kosturova@cz.ey.com

Mám zájem o tuhle pozici

Vyplň formulář, pošli CV a začni svou cestu s EY.

Proč se přidat k EY?

  • Pomůžeme ti mezi odborníky
  • Nepřestaneš se učit nové věci
  • Budeš v partě lidí, kteří jsou na stejné vlně
  • Podíváš se do světa
  • Postaráme se o to, aby ti nic nechybělo
Chci vědět víc
Sandra Jirásková

Recruitment managerka

Zajímá tě, jak u nás funguje kariérní růst?

Jasně
Jana Solarová

Managerka

Audit

Přemýšlíš, jak u nás vypadá běžný pracovní den?

Přesně tak
Renata Fuksová

HR Managerka

Chceš vědět, jaké možnosti vzdělávání našim kolegům nabízíme?

Ano, chci

Podívej se, jak hodnotí EY naši současní
a bývalí zaměstnanci.

Chci vědět víc